pixel
Segítségre van szükséged? Hívj bátran!

+36 30 312 6108

t

Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

1) Hogy történik a rendelés feldolgozása?

A weboldalon létesített megrendelésedet követően maximum 24 órán belül felvesszük veled a kapcsolatot a rendelés visszaigazolása érdekében.

Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy semmilyen hiba nem lépett fel és a megfelelő termékek kerültek kiválasztásra. Ezáltal biztosak lehetünk abban, hogy azonnal használatba veheted a termékeket megérkezésüket követően. Ezután előkészítjük a csomagot, majd átadjuk a futárszolgálatnak, aki kézbesíti az előzetesen megadott címre.

2) Mi történik, ha a telefonos kapcsolatfelvétel nem kivitelezhető?

A rendelés feladása csak a telefonos visszaigazolást követően lehetséges. Ezért, bizonyosodj meg róla, hogy egy olyan telefonszámot tüntetsz fel amelyen elérhető vagy.

Ha nincs lehetőséged válaszolni az első hívásunkra, kb. egy órán belül ismét visszatérünk egy hívással, a nap végén vagy szükség esetén másnap ismét felhívunk.

Ha a megadott telefonszám hibás, e-mailben értesítünk és elkérjük a helyes adatokat.

3) Mi történik ha online fizetek és egy hiba okán az adott termék nincs készleten?

Ebben az esetben három lehetőség van:

  1. Tájékoztatunk a termék beérkezésének várható időpontjáról és előkészítjük a rendelésed amint a termék ismét elérhető lesz. Általában a termék beérkezése kevesebb, mint 5 napot igényel.
  2. Telefonos egyeztetés által segítünk a helyettesítő termék kiválasztásában.
  3. Az összeget visszatérítjük bankszámládra.

4)Törölhetem vagy módosíthatom a rendelést?

Igen. Tájékoztass bennünket arról, hogy szeretnéd-e törölni vagy módosítani a rendelést a csapatunk által kezdeményezett telefonos visszaigazolás során vagy jelezz e-mailben az major@huniper.hu címünkre.

KÉRDÉSEK A FIZETÉSRŐL

1) Hogy fizetek

3 fizetési lehetőséget vehetsz igénybe:

Utánvét – készpénzzel fizetsz amikor a futár kézbesíti a csomagot.

Bankkártya – online fizetsz rendelés során

Banki átutalás – a telefonos visszaigazolást követően kapsz egy e-mailt, amely tartalmazza a csatolt számlát, így kezdeményezheted az utalást a vállalat bankszámlájára és elküldöd a fizetési bizonylat másolatát, amely alapján elküldjük a csomagod.

2) Milyen kártyák alkalmasak online fizetés esetén?

VISA és Mastercard.

3) Hogy kapom meg a számlát?

A számlát úgy elektronikus formában, azaz e-mailben (a rendelés visszaigazolását követően), mint nyomtatott formában továbbítjuk számodra. A nyomtatott számlát a csomagba helyezzük. Amennyiben nincs szükséged a nyomtatott számlára kérjük jelezd a rendelés visszaigazolásánál.

KÉRDÉSEK A SZÁLLÍTÁSRÓL

1) Mennyi időn belül történik a szállítás?

A hétfőtől péntekig érkezett és telefonon 16:30-ig visszaigazolt megrendelések az adott napon feldolgozásra kerülnek és a csomagok szállítása 2-4 munkanapot igényelnek. A rendelések 95%-a 48h belül kézbesítésre kerülnek.

A hétvégén beérkezett megrendelések az első munkanapon kerülnek feldolgozásra és a szállítás szintén 2-4 munkanapon belül történik.

2) Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj 1990 Ft.

3) Melyik futárszolgálat által történik a kiszállítás?

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi és Magyarország területén belül bárhova kivitelezhető. Az eddigi tapasztalatainkra építve kiválasztottuk azt a futárszolgálatot, amely a lehető legrövidebb időn belül teljesíti az adott csomag kézbesítését a kijelölt címre.

4) Hogyan követhetem nyomon az elküldött rendelésem?

A rendelés telefonos visszaigazolását követően kapsz egy e-mailt a csomagazonosító számmal és egyéb információkkal. További teendőd csupán annyi, hogy az adott futárszolgálat weboldalán beírod a kapott csomagazonosító számot.

KÉRDÉSEK A TERMÉKCSERÉRŐL, VISSZAKÜLDÉSRŐL ÉS GARANCIÁRÓL

1) Mi történik ha a termékek nem megfelelőek a permetezőgéphez?

Természetesen felelősséget vállalunk a félreértések esetén is és kicseréljük a terméket.

2) Hogy küldhetem vissza a terméket?

Csupán annyit kell tenned, hogy a +36 23 319 183 telefonszámon egyeztetsz ügyfélszolgálatunkkal és kezdeményezünk egy csomagfelvételi megbízást.

3) Mi történik ha nem vagyok elégedett a termékekkel?

Abban a pillanatban amint a HUNIPER vásárlójává válsz, a megrendelt termékekre garanciát biztosítunk! Bármilyen panasz vagy elégedetlenség esetén, ugyanakkor amennyiben nem tudunk kielégítő megoldást biztosítani a felmerült problémára, visszatérítjük az összeget.

4) Mennyi időt igényel a visszatérítés ha nem vagyok elégedett?

Az értesítéstől számított 5 munkanapon belül visszatérítjük az összeget a megadott bankszámlára.

KÉRDÉSEK A KAPCSOLATFELVÉTELRŐL

1) Hogyan lehet kapcsolatba lépni velünk?

Kapcsolatba léphetsz velünk e-mailben az major@huniper.hu címen, telefonon a +36 23 319 183 számon és/vagy a  +36 30 312 6108 számon.

2) Rendelhetek telefonon?

Természetesen! Ha szükséged van segítségre hétfőtől péntekig 8:00 – 17:00 között elérhető a +36 30 312 6108 telefonszámon. Örömmel segítünk a megfelelő termék kiválasztásában.